Redesenată de la zero, noua Mazda6 preia multe dintre liniile văzute pentru prima dată pe conceptul Takeri, prezentat la Tokyo în 2011. Şasiul, mai uşor decât la generaţia precedentă, promite o manevrabilitate ridicată, iar motoarele noi, mai eficiente, folosesc tehnologii precum i-ELOOP, adică sistemul de regenerare a energiei din frânare al companiei japoneze.
Trei motoare vor fi disponibile pentru noua Mazda6, două pe benzină şi un diesel. Propulsoarele pe benzină folosesc tehnologia SKYACTIVE-G şi sunt de două mărimi – de 2.0 litri şi de 2.5 litri. Cel de 2.0 litri vine în două variante, de 145 de cai putere şi de 165 de cai, iar cel de 2.5 litri are o singură variantă, de 192 de cai putere.
Diesel-ul are o capacitate cilindrică de 2.2 litri şi vine, la rândul său, în două variante, de 150 de cai şi de 175 de cai putere.
Motorul pe benzină de 2.5 litri va fi disponibil exclusiv cu o cutie automată cu şase trepte, în timp ce celelalte propulsoare vor putea fi cuplate fie la o cutie manuală cu şase viteze, fie la o cutie automată cu şase trepte
Contact
Telefon / Fax: +40 213 464 389